Est essidu su libru-film de Frantziscu Cheratzu "Sa paristoria de Bakis". Bakis est unu pitzocu chi bolet zirare mundu po connòschere zente e logos noos. Partit dae domo e zirat sa Sardinna atobiande personazos fantasticos e fainde aventuras, ma no si frimmat addenanti de su mare… Custu libbru zughet aintro unu DVD de 32 minutos cun su contu de Bakis e in prus fintzas de comente issu est nàschiu. Ddu podeis ascurtare in sardu o in italianu e bíere sos faeddos iscritos in sardu, italianu o ingresu. Sa pelìcula est fata fintzas cun s'agiudu de su Sòtziu limba sarda.
Bakis è un ragazzo desideroso di conoscere gente nuova e nuovi posti. Parte da casa e va in giro per la Sardegna dove incontra personaggi fantastici e vive avventure straordinarie. Fino ad arrivare al mare…
Il volume contiene un DVD con un video di 32 minuti e del materiale che racconta la nascita di Bakis. Potete ascoltare il video in sardo o in italiano e mettere i sottotitoli in sardo, italiano o inglese.
Cheratzu, Francesco
Francesco Cheratzu, è nato nel 1960 a Ghilarza.
Si interessa di storia e letteratura sarda e per Condaghes ha curato il volume La terza Irlanda. Gli scritti sulla Sardegna di Carlo Cattaneo e Giuseppe Mazzini e, insieme a Pier Ausonio Bianco, ha condotto e pubblicato una ricerca sull’inno antifeudale sardo Su patriottu sardu a sos feudatarios.
e-mail: f.cheratzu@tiscali.it
|